sreda, 1. julij 2015

Drugi teden :)



Živko vsem!

Tako, na vrsti je drugi tedenski dnevnik naših kamperskih dogodivščin! Trenutno, ko to pišem sem frej v kampu, čakam, da bo čas za večerne dolžnosti. Upam, da boste uživali v prebiranju, tako kot sem jaz v dejanskem dogajanju! :)

PONEDELJEK 22.6.2015:
Še dobro, da sem takoj zjutraj odvrtela svojih 45 min na kolesu, po večeru prepolnem cukra :D Končno je cirkus nazaj! Dopoldne je bilo res zabavno in boleče haha jutri bodo verjetno modrice povsod! Annie me je učila spuste in ovijanja na traku...zdaj znam že sama dvojni ovoj okoli noge in visenje v raznoženju...wohoo! naredila sem tudi svoj prvi spust, ki je praktično preval v zraku, ujameš se pa v »pleničnem« ovoju okoli nog...česa tako strašnega nisem delala že dolgo časa haha res je kar pravi Annie, cirkus je zabaven ampak boli. :D



Po kosilu je spet sledila gimnastika, kot običajno nisem imela veliko dela, ukvarjala sem se z malo pikico Sonyo, ki je v dnevnem kampu. Stara je 4 in pol. Tak cuker, da se stopiš! Popoldne sem bila precej utrujena, glavni krivec pa je definitivno hrana, ker spim res dovolj in se zjutraj zbujam spočita...mislim, da mi je padel »cuker« zato sem resno začela razmišljati, da bom morala »pritihotapiti« svojo hrano v kamp, da bom lahko funkcionirala normalno...we'll work on that. :D
Naša današnja večerna aktivnost je bila: CAMP FIREEE! Wihaaa! In smores! Kdo ve kaj je smore?! :) ves kamp se je zbral na plažici pri jezeru, kjer je bilo že vse pripravljeno za ogenj. Punce, ki smo bile na dolžnosti zvečer smo pripravljale »sestavine« za to priljubljeno in res najbolj tipično ameriško poslastico. Sestavljena je iz marshmallow penice, ki jo natakneš na palico, popečeš na ognju, potem položiš na graham kreker, dodaš košček čokolade in pokriješ s še enim krekerjem...senviček! Moram priznati, da sem res pričakovala več, glede na to, da so vsi tako obsedeni in jih kujejo v zvezde. :) lahko pa rečem, da sem poskusila še eno tipično ameriško stvar. :) Večer je minil res super, druženje z otroki ob jezeru, z ognjem in smores-i...kako filmsko tipično ameriško :D




TOREK 23.6.2015:
Naš prvi uradni frej daaan!! :) we're so excited! In očkov rojstni dan! Lepo, da so mi dovolili, da ga pokličem iz kampa...čeprav je trajalo, da smo ugotovili kam gre kaj pa kera številka... Po dveh tednih angleščine je bilo res osvežujoče slišat slovenščino in seveda domač glas :) je bilo pa čudno spet govorit po slovensko haha po zajtrku sem imela frej dopoldne. Malo sem reševala križanke, potem sem hotla v telovadnico, pa se je tako uscalo, da sem se obrnila in šla nazaj...nevihte tukaj so res nore! Po kosilu smo se odpravili v outlet village v bližnje mesto. Nike store, Lindt čokoladnica,  MK, CK, bath and body...miljon trgovin pa vse poceni. V Levi's-u smo dobile kavbojke za 15$!!! Yaaay! Tam sem uspela opraviti tudi prvi skype pogovor z domačimi! 20min sem stala na soncu, ampak je bilo vredno, saj sem končno videla vse (razen Alje), še muco Barkico *.* je trajalo nekaj časa, da smo se ujeli z wifijem, mal je štekalo ampak na koncu je ratalo! :)
Zvečer smo se spet odpravili v mesto. Končno sem se odločila, da bom kupila nekaj hrane in jo prinesla nazaj v kamp!!! Hvala bogu, da sem našla evropske polnozrnate normalne krekerje, ki so lažje prenosljivi zjutraj iz hiške v jedilnico (jokaam, ker nisem kupila ovsenih kosmičev! Moram pogruntat način, kako jih čim bolj neopazno prinest v jedilnico njohoho :D). Komaj čakam zajtrk jutri! :D potem smo se še malo zadržali v McDonaldsu, kjer imajo wifi. Aron iz Islandije je prvič ever jedel tam! Na Islandiji nimajo McDonaldsa....what?! ni bil navdušen na okušenim. :D
Ko smo se vrnili v kamp, smo spoznali še nekaj novih counselorjev, ki so prišli v času, ko smo bili zunaj. Super klapa! :) jutri in pojutrišnem jih pride še več in v četrtek bomo »popolni« :D

SREDA 24.6.2015:
Zelo sem se veselila današnjega zajtrka...po jutranji telovadbi sem končno uspela pojesti par normalnih stvari..jabolko, jajčka in krekerčki! :D Pri cirkusu smo danes vadili vaje za petkov nastop. Punce so res že zelo dobre! Do večernih aktivnosti se ni zgodilo nič novega...po večerji smo s so-counselorji malo poigrali tenis...z »novinci« se zelo dobro razumemo! :) Danes sem bila na dolžnosti v kantini...to je noro. Zdaj razumem zakaj rečejo, da so otroci hiperaktivni po čokoladi.

ČETRTEK 25.6.2015:
Danes sem izpustila jutranjo telovadbo. Pri cirkusu smo spet ponavljali in pilili vaje za nastop. To bo res kamp spektakel! :) Po kosilu so prišli še vsi ostali novi counselorji...ameriških se čisto nič ne veselim. Čakamo tudi na razpored po hiškah v novi rundi...upam, da bom zadovoljna! Namesto ene ure gimnastike sem šla popoldne na spinning. Za večerjo smo imeli spet kitajsko...pa polnozrnate nudle?!?! :D ker je bil naš večer off smo šli z ekipo na jezero veslat...v kajake in kanuje. Hahaha deževalo je, pa res poleg mene in Ash, ki je veslačica, nihče ni bil ravno uspešen v veslanju...kakšni smešni prizori joj. Na sredini jezera je baje fantoma začel »puščat« kanu, pa sta se Jed in Glen presedla v Aronov čoln (Aron je bil zraven kot lifeguard, ker brez njega nimamo dovoljenja na jezero)...pa sta se jim kmalu pridružili še punci iz drugega kanuja...kaj šele, ko so se morali spravit nazaj v svoje čolne....hahaha
Zvečer smo se družili z novimi counselorji (ne-američani), v kantini na sladoledu in zunaj na košarki.

PETEK 26.6.2015:
Zadnji cel dan z mojimi puncami! :( po zajtrku smo vse šibale na cirkus plac, da na hitro še ponovimo svoje vaje. Potem je sledila predstava...prišlo je pol kampa, vsi glavni zaposleni, novi counselorji, ki še niso imeli dela, otroci...res velika publika! Punce so odtelovadile svoje vaje perfektno, fuuuuul sem ponosna na njih, da so v tako kratkem času uspele sčarati tak nastop! Z Annie sva tudi sami pokazali vajo, ona na liri jaz na traku. Nastop je res uspel v nulo!! Po kosilu je sledilo pakiranje in pospravljanje. Namesto prve ure gimnastike sem šla spet na spinning potem pa je bil čas, da se poslovimo od prve punčare...Sonye, ki je bila v dnevnem kampu...naredila mi je risbico z bleščicami...pa je rekla, da je ne smem pogrešat, ker se bom ob vsakem pogledu na risbico spomnila nanjo...joooj njo bom res pogrešala! Cuker mali! :(
Po večerji smo imeli spet camp fire in smorse, ker je bil zadnji večer...pa valda je nastalo ziljon fotk in selfijev... v prilogi :D zvečer sem bila spet na dolžnosti v hiški. S puncami smo se po kantini zbrale v glavni sobi in imele mali party...delile smo najboljše trenutke kampa, pa čokoladice...že zdaj jih pogrešam! :(




SOBOTA 27.6.2015:
Zbudili smo se v turobno jutro...po zajtrku je bilo potrebno vse spakirat, vse otroke spokat in odposlat domov. Kako je izgledalo poslavljanje si verjetno predstavljate...objemčki, menjava kontaktov, skoraj jokanje (hec, ni blo tako hudo :D)...po odhodu večine otrok smo morali vsi v nulo spucat hiške in pripravit na prihod novih otrok. MATI HVALA, KER SI ME NAUČILA KAKO SE POČISTI ZA SABO IN GENERALNO SPUCA SVOJE BIVALIŠČE!!! Šele zdaj lahko rečem, da sem vesela, da to obvladam. Ker nekateri pač ne vejo, da se po odhodu iz bivališča za sabo pospravi in sploh ne vejo, kako se kaj spuca. Jok. Preselila sem se v hiško 1 in 2, torej bom imela najmlajše punce. Zaenkrat je team counselork dober! Sem zadovoljna. Denise iz Nizozemske, Cordelya iz Anglije in dve američanki...ena je prispela danes...pripeljali so jo starši. Stvari ima toliko, da ne vem kam jih bo use nabasala. Po prihodu so večino hiške spucali njeni starši, ker nočejo, da princeska živi v svinjariji...in ne ona ni sodelovala :) (glede na to, da to pišem za nazaj lahko do sedaj povem, da punca nima pojma kako se kaj spuca, vse prepušča nam...tipična razvajena ameriška punca.) Aja tudi cunje sem dobila iz pranja...končno. Mislim, da me ne rabi skrbet kako bom vse prinesla nazaj domov, ker bo polovica, če ne več stvari po kampu za v smeti...seveda se vse cunje perejo skupaj in potem romajo še v sušilec...jah toliko več razlogov, da si zamenjam komplet garderobo haha
Po kosilu je sledil orientation meeting in spoznavanje trenerjev...baje je večina zelo znanih v Ameriki. Po tem sem bila frej, zato sem šla na spinning. Vmes smo v hiško že dobile prvi punci...pikici 9 in 10 let, črnki s čudovitimi laski in pridni ko bubica! Sledil je sestanek dekliškega kampa po večerji pa še vseh skupaj, kjer smo spet poslušali isto kot na začetku. Ogromno poudarjajo, da je kamp, ki sledi popolnoma drugačen od tega prvega dvotedenskega...
Zvečer smo bili vsi frej. Mi smo se družili v kantini, bil je tak depresiven dan, vsi smo se vlekli kot megla, počutje je bilo res čudno...verjetno sem zato pojedla preveč sladoleda haha nekako nismo preveč navdušeni nad spremembami, ki so se že začele dogajati in zdi se mi, da se skupina vedno bolj deli na male ekipce posameznikov...bomo videli. Jutri bo velik dan za vse nas, prihod novih otrok...

...O tem pa naslednič :) minili so trije tedni od kar sem tukaj. Zdaj sem se že popolnoma navadila na stvari tu, mi je že vse čist domače. Smo v nekakšni rutini in še dobro, da imam v ekipi večinoma ljudi, s katerimi se razumem in lahko sodelujem. Naslednjič vam pa poročam, kako se stvari odvijajo v »novem« kampu!







Mwaaa****
*D*
                                                                                                                                                                          

Ni komentarjev:

Objavite komentar