ponedeljek, 6. julij 2015

Spet na začetku...

Živ-buc-bau! :D

Če še niste na tekočem ali pa si le želite osvežiti spomin, si lahko v zadnji objavi preberete kaj se je dogajalo v drugem tednu mojega kampa. Danes pa bom nadaljevala, kjer sem zadnjič ostala...torej pri začetku “novega” kampa...
(Ker mislim, da še nisem omenila ene podrobnosti jo bom kar tule vtaknila zraven :D naš kamp ima namreč “prirejeno” uro. Vse se dogaja z eno uro zamika naprej od lokalnega časa – torej, če je v Bostonu ura 5, je pri nas v kampu že 6. To so uvedli z namenom, da je dan kao daljši in imajo otroci možnost igrat lige zunaj še na dnevni svetlobi. Tako da kadarkoli gremo kam v mesto moramo pretvarjati uro glede na Camp Time in Normal Time. Zanimiva zadeva :D)

NEDELJA 28.6.2015:
Zajtrk je bil danes bolj zgodaj, saj so se ob 9 (po normalnem času) že začeli prihodi novih otrok. Bil je deževen dan, kar je res otežilo vso organizacijo s prtljago in sprejemom otrok. Namreč vsak avto, ki se je pripeljal je bilo potrebno sprejeti s ploskanjem in “navijanjem” (vem, glupost...ampak hočejo, da se otroci počutijo posebno....jaz osebno bi se počutila butasto haha zakaj mi ti ljudje tle ploskajo in upijejo?! Verjetno bi si mislila...”ti so res eni kekci” :D)...no ja malo je deževalo, malo ne, mraz je bil grozen (skoraj sem iz kufra privlekla zimsko pukovko, ki jo seveda imam sabo :D). Kmalu smo skoraj popolnoma napolnile našo hiško. Večino punc so pripeljali starši in jim pomagali razpakirat in se ugnezdit (seveda sem bila ekstra prijazna in ustrežljiva s starši, se jim predstavila, spregovorila par besed, ponudila pomoč...haha nikoli ne veš, mogoče po odhodu punc domov pade še kakšen cekinček več v mošnjiček :p). Hvala bogu so se vse takoj zaštekale! Res imamo luštno skupinico! Od ene mama je tu v kampu medicinska sestra zato je prišla sem cela družina vključno z mlajšim bratcem (7mesecev)...kakšen cuker!! Ga bomo kar posvojile v hiško! :) Kmalu je bilo kosilo. Takoj je bila opazna razlika med “1st session “ (dvotedenski začetni kamp) in “2nd session” (tritedenski pravi kamp)...šunder v jedilnici je bil kar naenkrat ogromen, polno otrok, ki so tekali okoli, vzdušje se je popolnoma spremenilo. Ti otroci, ki so danes prišli, se večinoma poznajo že iz prejšnjih let...saj obiskujejo kamp vsako leto, nekateri že več kot 4 leta...in svoje prijatelje večinoma vidijo le enkrat letno in to v času kampa...predvsem pri starejših je bilo opazno..vreščanje pa objemanje, vriskanje, tekanje, skakanje od navdušenja ob ponovnem snidenju s prijateljicami...to je res pravo filmsko kamp vzdušje :) no po kosilu je glavni govorec Irvin spregovoril par besed...potem je bil čas za vrnitev v hiške in ureditev prtljage, razpakiravanje, spoznavanje drug drugega. Kmalu smo se odpravili na ogled kampa..vsaka skupina po svoje, končali pa v glavni dvorani, kjer so se otrokom predstavili trenerji s svojimi športi. Med trenerji sem bila tudi sama, saj me je Irvin prosil, da povem nekaj besed o cirkusu, ki ga vodiva skupaj z Annie....”Kvaaa, js?! Ne bom js govorila tukej pred vsemi otroki in counselorji in trenerji...kaj nej pa povem?!”...naj se pohvalim, uspelo mi je, super sem spromovirala našo cirkuško vadbo (imamo veliko otrok )! :) sledil je še en sestanek dekliškega kampa punc in counselork s Caroline (glavno direktorico kampa in dekliške divizije), kjer smo šle skozi pravila in pomembnosti. Pa je bil že čas za večerjo. Otroci so po večerji morali izpolniti list s štirimi glavnimi športi, ki jih bodo ta teden dnevno obiskovali. Dva dopoldne in dva popoldne, pa prijavili so se na lige, ki so se začele že danes zvečer...”A” večer, kjer se igra košarka, tenis in pa gimnastika. Basket je res real deal tukej...to je najpomembnejša stvar :D po ligah je takoj čas za tuširanje, kar nam je uspelo zelo hitro...9 punc v in iz kopalnice...me smo bile ekspres, saj je bil potem čas za kantino...danes smo pozno zaključili z ligami, zato je našim malim ostalo le pol ure do zahtevanega časa, ko morajo nazaj v hiško (9:45pm camp time). Tamale so bile itak tako izmučene od celega dne, da so samo popadale v postelje. Jaz pa grem jutri na telovadbo zjutraj!

PONEDELJEK 29.6.2015:
Zjutraj smo šle s tremi counselorkami na spinni. Meghan nam je končno dala dovoljenje za uporabo spin sobe. Ko sem se vrnila, so bile punce že pokonci zato smo odhitele na zajtrk. Tudi pri zajtrku je sprememba v vzdušju zelo očitna. Vsi čvekljajo, vrti se muzika od Beatlov – Good day sunshine (baje jo vrtijo vsak dan na zajtrku do konca kampa...ojoj :o). Po zajtrku pa seveda pospravljanje hiške! Punce smo že takoj tako spedenale, da vsaka ve kaj mora naredit in kako mora izgledati hiška po pospravljanju. Na cirkusu smo imele veliko otrok, kar je bilo seveda zakon! Dopoldne je zato minilo hitro. Popoldne sem spet na gimnastiki, kjer so tudi starejše punce...ful so naveličane in nezainteresirane za karkoli (razvajene ameriške najstnice basicly). V času Free play-a smo s counselorkami šibale malo na tenis, pa je bil čas za večerjo. Zvečer so spet sledile A lige...gimnastika (sploh ne vem kako bomo izvedli ligo v gimnastiki?! Kr nekej.) Danes zvečer smo bili spet frej. Fuuul smo se veselili, da gremo spet v Gypsy Joint na piškoteee! :) ...razočaranje, ko smo prišli v mesto, saj Gypsy ni bil odprt. :( zato smo šli v The Well, kjer itak ni bilo dost prostora za vse...s so-counselorko sva zato zavili v SoCo (najboljša sladolednica v mestuuuu!!!). tam je poskajpala svoje prijatelje haha res je bil zabaven večer, pred odhodom sva se vrnili v The Well, ker so SoCo zaprli. Domov smo šli ob 12:10 camp time...saj imamo po novem uro do pol 1, ko moramo vsi biti nazaj v kampu.


TOREK 30.6.2015:
Pri zajtrku so bili spet Beatli haha zaenkrat je še zabavno, če bom še naslednjih 6 tednov poslušala to vsak dan pa mislim, da ne bo več haha Naznanili so nagrade v tekmovanju za najčistejše hiške...če zmagamo prvi teden, dobimo Dunking Donuts, če zmagamo dvakrat zapored, dobimo pico dostavljeno v hiško, če zmagamo trikrat zapored si zaslužimo sladoled iz SoCo-ja!!! Mislim, da je vsem jasno, da se bomo za tele zmage hido borile! :D
V cirkusu smo spet ustvarjali na traku in trapezu. Trak je še vedno moj najljubši! Pred kosilom sem na hitro smuknila v fitnes in naredila en krožni trenign moči. Popoldne sem eno uro gimnastike zamenjala za spinning uro z Meghan (ki void spinn treninge). Mal pa sem umrla haha po takem treningu sem se res veselila večerje! V času večerje smo se ubadale z malim bratcem ene od naših punc :) Zvečer so bile na sporedu lige B...nogomet, odbojka in baseball menda. Danes sem bila spet na dolžnosti do 11 zvečer in to kar nekje, kjer sem pač mogla patruljurat, da nihče ni “pomotoma zašel” v šumo haha

SREDA 1.7.2015:
Juliiiiiijjjj!! Odštevam dni do svojega rojstnega dneva! :D zjutraj smo imele problem z eno od punc, ki ima kar hudo domotožje...jok in stok, res ne veš kaj narediti v takem primeru...verjamem, da je ful težko, sploh za 10 let stare otroke...po zajtrku so nam dali na voljo, da si ena od skupin vzame frej dan...po posvetu s fanti smo se odločili, da bomo to izkoristili valda!! Kakšen last minute plan! Norel smo okol kot kure brez glave haha takoj po zajtrku smo se tako odpravili v mesto. Najprej SoCo na sladole in WIFI, tam smo ostali do kosila...skypali domače, klicali okoli, posneli par selfijev...zabavno dopoldne! Ko je bil čas za kosilo smo seveda zavili v Gypsy Joint (prisežem, to je moj najljubši plac v Great Barringtonu!). spet sem se najedla normalne hrane in valda piškot... okus cookies and cream! Spet sem imela možnost poskypati domače (lepo vaju je bilo videt mam in oč! :*). Pozno popoldne smo se peške odpravili na drug konec mesta v K-mart in Dollar Tree trgovino. Ustavili smo se še v Meku, kjer smo hotli poklicat v kamp, da nas pridejo iskat pa so vsem crknili telefoni (no tistim, ki lahko kličejo v Ameriki haha). Hvala bogu nam je model za šalterjem posodil telefon, ker so bili vsi v kampu na večerji, smo morali počakat pol ure, da smo dobili nekoga na linijo. Vmes sem kupila ovsene kosmičeeeeeee wohooo!!! Končno smo dobili kamp, naš prevoz pa pride čez 35min. Krasno. Sem si šla kupit nekaj za jest...za eno breskev sem dala 1.32$!!! KVAA?!?! Ko smo končno prispeli nazaj v kamp, smo šibali v telovadnico...danes je bilo čisto preveč junk food-a! :D imela sem tak muskelfiber od včerajšnjega spinna, jooj! Po telovadbi sem si pa končno privoščila prave normalne ovsene kosmiče z žličko peanut butter namaza...vam povem..tako sem pogrešala ta okus!! *.* happy hippo!! Za zaključek večera smo se še malo družili s so-counselorji, potem pa šmrc v posteljo!

ČETRTEK 2.7.2015:
Oooo moji ovseni kosmički s peanut butter namazom in speštano banano....waaaaaaa!!! kaj sem vesela :D dopoldne je minilo brez posebnosti. Za kosilo danes smo dobili tople sendviče, makarone, stročji fižolček in “pleskavice”...popoldne sem spet zamenjala eno uro gimnastike za spinn class. Uff Meghan res naredi hud trening, po koncu prideš iz dvorane kot, da bi stopil iz savne!  Zelo mi je všeč energija v kampu...na travi se karta, naše punce v glavni sobi na tleh ustvarjajo, čvekajo, tekmujejo v kvizih... Do večerje sem bila že tako lačna uf. Kitajska hrana. Mmm. :D Sem pa opazila še eno stvar pri američanih... če imajo glavobolček, takoj po tablet, če imajo musklfibr, takoj po tablet, če je karkoli drugega, takoj po tablet...otroke dobesedno za vsak drekec filajo s tablet in zdravili. Noro.
Zvečer so bile spet B lige, zato sem bila frej. Tudi zvečer smo bili frej...smo izkoristili za ponoven skok v mesto...SoCoooo in froyo!! :D da ne bo kdo narobe mislil...tja hodimo predvsem samo zaradi WiFija...haha pa kaj še :D
Beeeed time!!!

PETEK 3.7.2015:
Do sedaj sem že gladko ujela jutranji ritem in se že zbujam sama od sebe. Pri zajtrku so nas spet zabavali Beatli, ki grejo puncam že zdaj na živce...če so kdaj sitne samo začnem prepevat to pesem pa so vse pridne :p po zajtrku circus kot ponavadi...na liri smo se lotile novih elementov, v pomoč pa nama je prišla še ena od counselork-Jooles. Je čist navdušena nad cirkusom! V casu free play-a je na glavnem igrišču potekala košarkarska tekma med našim in tujim kampom. Vam povem...te tekme so v kamperskem svetu fuul napete in rivalske! :) pred kosilom sva s cimro iz Nizozemske Denise pred hiško naštimali vrv za obešanje perila...ker sva morali upoštevati površino, kjer bo sonce najdlje in najbolj močno, sem vzela kamen pa kol in začela tolčt. Ne vem ali so mimoidoči prvič videli človeka, ki se znajde in dela s tem kar ima, ampak nekako so se mi vsi smejali...kaj nej rečm, js mam vrv za perilo na soncu, ti pa ne ;) tako sem še pred kosilom obesila prve cunje (na roke oprane seveda :D), v roku ene ure po kosilu so bile že suhe!
Popoldne me je čakala gimnastika, potem ura spinninga in vecerja. Danes so bile na programu A lige. Tile vaditelji na gimnastiki bi si res moral prebrat en safety manual za gimnastiko...ajajaj. potem smo se pa malo družili s so-counselorji in delali plan za nedeljo (frej dan in rojstni dannn! :D).

SOBOTA 4.7.2015:
HAPPY FOURTH OF JULY!!! :D wohoooo! Vsi smo se nekako oblekli prazniku primerno...v jedilnici nas je poleg Beatlov zabavala še Milye Cyrus in Party in the USA! V jedilnici je bil cel party! Ker je sobota ni na delu ne Annie niti gimnastičnih trenerjev...jaz pa še vedno ne vem kaj naj v tem času počnem. Najbolj mi gre na živce, če mi nihče nič ne pove oz me ne obveščajo o dogajanju! Potem vidim, da je prišel Anthony iz gimnastike, a pravi, da on danes vodi svojo uro in da mi kao nimamo (minuto prej mi je Irwin rekel, da valda mamo....see what I’m talking about...). Ker mi ni preostalo drugega, sem vse otroke poslala na druge aktivnosti. Boljš, da se do drugega tedna dogovorijo kako in kaj! Pri kosilu smo praznovali Heidin rojstni dan! Njene punce so ji sestavile pesem, dobila je torto, čestitke...ful lepo! Po kosilu nas je čakal tedenski sestanek z Irwinom, ki je ful zadovoljen z našim delom.
Ker je popoldne vreme spet drekalo, smo ostali v hiškah. S puncami smo norele okoli, snemale filmčke...Welcome to the Llama bunk! (interna fora haha)...ameriški counselorki nista sodelovali v zabavi; vsaka s slušalkami v ušesih in v svoji postelji. Imela sem še čas za telovadnico in šmrc na večerjo. Po večerji so bile aktivnosti, jaz sem bila frej do večera. S so-conselorko Cloadgo sva po svoje praznovali 4th of July...
Zvečer sem bila zadolžena za nadzor v hiški. Punce sem na izibizi spravla v postlo! Hvala bogu za tako pridne pupe, čeprov so ble mal sumljive, ko so se vse šunjale v eni sobi in šepetale...nekej naklepajo!
Raketeeee!! *.* tale praznik je res BIG DEAL. Ena od punc je prišla ponoči k meni, ker ni mogla zaspat...pogrešala je starše, saj je bil to prvi 4.7., ki ga ni praznovala z družino..revi! Ni tako enostavno potolažit otroka v angleščini haha ampak je uspelo in tamala je lepo zaspala. JUTRIIIIIIII DAY OFF IN BIRTHDAAAY! :D so excited! Dejansko bom praznovala v Ameriki! How cool is thaaat! :D

NEDELJA 5.7.2015:
Rojstni daaaaaan wihaaa! :D danes so nam bujenje prestavili na kasneje...vseeno sem bila pokonci ob pol 8 zato sem šla v telovadnico. Po bujenju so me punce takoj zasule z voščili! :) so cute!! Na zajtrku so mi še zapele pred celo jedilnico, counselorke so mi dale darilo punce pa voščilnice. Iiiiii! *.* Ker je bil moj frej dan sem lahko ostala v glavni hiši in poskypala starše :) sicer je trajalo, da smo usposobili vso tehniko ampak je ratalo! :) še babi in dedi sta prišla! Wiiiiii! :D potem smo šle z Allison in Clodagho do jezera, kjer smo malo chillirale...vreme je bilo fantastično!! Sonce in nebo brez oblačka. Po kosilu smo se s klapo odpravili do bližnjih slapov...noro!!  Voda sicer mrzla ampak res prečudovita zadeva! Tam smo preživeli preostanek dneva do večerje. Več pa naj povejo slike... :)
Nazaj v kamp smo se vrnili ravno v času večerje..nismo pojedli veliko, ker smo šli zvečer v mesto v Babha Louis na večerjo s klapo za moj rojstni dan, potem mi je Ashling častila še sladoled v SoCu, kjer smo zaključili naš večer!
Čudoviiiit 22 rojstni dan preživet v Ameriki z novimi prijatelji, ki si ga bom definitivno zapomnila za cello življenje! Dan mi je polepšala tudi družina, lepo vas je bilo videti vse zbrane in hvala še enkrat za vse lepe želje! <3







Tako, pa je minil še en teden v kampu. Three down, 6 to go! Do naslednjič...

*D*

Ni komentarjev:

Objavite komentar