četrtek, 20. avgust 2015

Goodbye camp, goodbye KSA

Kar kurjo polt dobim, ko zdaj razmišljam in pišem o tej izkušnji, ki sem/smo jo doživeli to poletje...torej še zadnjič je pred vami dnevnik naših kamp dogodivščin in še zadnjič se oglašam z dnevnim opisom dogodkov...(se opravičujem, če se bo komu zdelo, da pretiravam in da sem drama queen, ampak resnično, dokler ne doživiš, ne veš...če pa se vam rata vživeti v zgodbo in dogajanje, pa morda uspete občutiti približek tistega, kar smo doživeli sami. :)) pa pojdimo!

PONEDELJEK 10.8.2015:
Mislim, da me je danes prvič v celih 8 tednih kampa namesto budlike prebudil Carolinin glas. Ne vem zakaj, ampak zjutraj smo se vse vlekle kot megla...s težavo smo se odmajale po hribu na zajtrk...občutek, ko nimaš otrok v hiški je čuden...dober, ker se ne rabimo držat nazaj glede ničesar (preklinjanje, sprehajanje v spodnjem perilu brez, da bi se ti nekdo hihital za hrbtom, ker imaš čipkasto perilo hahaha...), ampak hkrati nam nekaj manjka...saj drži, da smo že me same čisto odpuljene (pa še slabša se nam, me je strah, kje bomo pristale na koncu haha) ampak vseeno so punce vedno dodale nek svoj pečat. Izgleda, da bomo ta teden me res v izi “oddelale”. Cirkusa se je danes udeležilo precej novih punc...večina košarkašic hahaha preklaste in zategnjene :D je bilo pa zabavno videti presenečene obraze, ko jim je ratalo spravit noge nad glavo hihi carice. Spet smo poskušale nove zadeve. Z Annie sva se odločili, da bova poskusili “bazirati” punce v raznožki “upside down” :D hmm pa poskusimo najprej s tamalimi...spljoh ni enostavno! Na slikah že izgledamo, kot da se zabavamo, v resnici pa boli haha oh well mal pa je treba potrpet. Potem smo imele zadnjih 45 min kao gimnastiko...smo malo skakale po trampolinu večinoma pa bolj debatirale z Annie.
Denise je že začela pakirati!! Ona, Cordy in Anett so vse vesele, ker grejo domov...midve s Chlo pa vsak dan doživiva vse več mini srčnih napadov...pa je šele ponedeljek :o Pri kosilu me je Rachel vsa vesela obvestila, da sem DOBILA SEM PAKEEET! :D najboljša najbolj kulska najbolj zabavna uniformaaaa! You can call me a Circus coach now ;) LOVE!
Popoldne sem spet preživela v Day campu, ker nismo imeli gimnastike sploh! (Anthony je ta teden začel s svojim dnevnim parkour kampom, tako da je vsa gimnastika odpadla...kva no?!) spet nisem vedela kaj naj počnem sama s sabo, nisem se pa hotela ubadat s popralvjanjem hišk in pucanjem jogijev in postelj z bedbug-si (kot sta to počeli Denise in Anett). Tako sem se z MaKaylo (my fave!!) odpravila na tenis, kjer sva si malo podajali žogice, potem pa sem igrala še z Gregom in Jamesom.
Nikoli ne boste verjeli ampak danes je bil dan, ko je bila večerja CELO DOBRA!!! Dobili smo piščanca (ne pohančkov ampak dejanski kos piščančjih prsi :o) in pečen mladi krompi...celo uporabili so začimbe! Saj ne vem ali se je moj okus tako privadil hrane brez okusa ali je bil ta piščanec dejansko božanski haha aja pa končno mi je tudi uspelo rezervirat bus za Boston...vse zadnji moment :D
Današnja večerna aktivnost je bila, da so pripeljali kao “hipnotizerja” (saj nisem ziher, da je to sploh beseda haha). Od 20 prostovoljcev, ki so bili na odru, mislim, da je res delovalo le na eni od deklet pa polovično na enem od fantov. Drugi so pa moram priznati izjemni igralci. Jaz bi bruhnila v smeh že po dveh minutah kaj šele, da bi se pretvarjala in delala vse naloge, ki jim jih je naročil...plesanje po kantini, pretvarjanje, da si slaven vsakič, ko slišiš ploskanje, pretvarjanje, da igraš klavir...Haha ni šans! :)
Zvečer smo bili frej...punce so se odločile, da gredo jest-jest (jaz sem se preveč najedla dobrega kamp piščanca :o), tako da sem jih smo spremljala najprej v 20 Raiload, kjer so si naročile chicken wings...baje so bile nore (vse kar ni kamp hrana je noro! :D), vmes smo zašle v take globoke teme pogovora, pa hkrati malo skrenile na neumnosti (valda!)...svoj pohod smo nadaljevale v Soco-tu, kjer smo si privoščile (morda celo zadnji) sladoledek...mmmmmmmmmm. vsi skupaj smo končali v The Wellu, kjer smo se zmenili, da bo v petek zagotovo zabava, ker je zadnja noč (pa moja ekipa bo na  dolžnosti...muahuahua we’ll see about that! :p)....ko smo se vrnili nazaj, je bil že čas za v posteljo...noooot! Ampak smo vseeno šle (glede na to kako smo se danes vlekle, bo treba jutri bolj zagnano v nov dan! :D)

TOREK 11.8.2015:
Budnico so nam zopet prestavili za pol ure...vejretno zato, ker je zadnji teden kampa in se Irwinu ne da več haha zunaj je spet scaaaalo na polno (nebo joka, ker skoraj odhajamo!). Zaradi vremena smo delali po deževnem urniku, kar je pomenilo --> v glavni hiši so otrokom naštimali film (Camp Rock, kaj pa drugega -.-) kdor je žele se je pa lahko pridružil aktivnostim v field house....tam sva bili tudi z Annie. Malo strechinga, trampolina in žongliranja...Annie se je celo lotila gimnastičnih prvin haha jaz pa sem zabavala day camperje, predvsem Maky. Tokrat so counselorke iz našega bunk-a ponucali za strežbo hrane (ker smo brez otrok in nimamo drugih obveznosti..) hahaha Squad goals! Irwin se je odločil, da bo vse zaradi vremena, spokal na buse in odpeljal v kino. Jaz sem takoj po kosilu šibala nazaj v day camp, saj je bil Gabe-ov rojstni dan in so mu pripravili čudovito torto...sicer sem vse zamudila (Irwin lenuh počasni) ampak so mi prišparali kos tortice hihi. Ker je tako malo otrok, je na mall trip odšlo le malo counselorjev, zato so vse tiste, ki so ostali sterali “pomagat” v day camp, kjer itak niso imeli kaj počet, saj je bilo več counselorjev kot otrok, tamali so pa tako ali tako gledali Harryja v lobby-ju! :I
Popoldne smo imele z Aanisah in Illiso zanimiv pogovor o fantih hahaha, Ilisa nama je povedala celo njeno življenjsko zgodbo s fanti in očetom in kavalirji itd. hahaha kako jo rada poslušam. Ta ženska je res največja carica na svetu :D je rekla če ti ne odpre vrat in se ne zna vsaj malo kavalirsko obnašat....just turn around and walk away Ahahah modri nasveti! :D
Po tem, ko se je končal day camp sem prepričala Aanisah, da je ostala v kampu. Haha ker v kampu ni bilo praktično nikogar razen counselorjev, smo se odločili, da naročimo pico v kamp! :D torej začnemo klicariti...prvič govori Stephen, pa mu natakar na drugi strain prekine...pokliče nazaj, spet isto. Kliče Glenn, tudi njega ni nihče razumel in so mu prekinili...hahaha pride Stephen čisto razjarjen v preddverje in zahteva nekoga, ki govori po "ameriško" hahaha...hvala bogu, da smo imeli Aanisah! Naročili smo 7 velikih pic za 11 ljudi, od tega tri punce. Čez nekaj časa sem začela razmišljat o ameriških porcijah in sem prišla do zaključka, da bomo na koncu dobili 7 gromozanskih pic, ne velikih ampak gigantskih. Moje slutnje so se uresničile...hahaha bajsaste, siraste, ogromne pice x7 (njihova velika je evropska družinska! :o). Ko smo jih razstavili po mizi smo vsi nekaj časa le strmeli v njih in se spraševali, kaj nam je bilo tega treba hahaha potem pa v napad. Na koncu sva jaz in Allison pojedli 6 kosov (sicer manjših) ampak vseeno več kot večina fantov....softiči. uspelo nam je pojesti 4 cele pice. 4!!! Ostale smo pa zbasali v hladilnih haha ne vem kaj se jepotem zgodilo z njimi ..jaz se jih nisem več pritaknila! :)
Ker otroci in spremljevalci še vedno niso prišli nazaj, smo izkoristili prosti čas za planiranje zadev po kampu. Kako me jezi (no vse nas jezi), da nam vsaj za zadnji teden ne morajo poštimati wifija...kako mislijo, da bomo vse organizirali, če pa nimamo kje in kako! -.- do takrat, ko so se vsi vrnili nazaj, je bila ura že skoraj 9, kar je pomenilo “sign in for OD”...danes končno spet nisem v hiški...kantinaaaa yupeeey! :D tam sem malo debatirala z domačinkama iz NYCja, ki sta mi podali nekaj koristnih insajderskih info glede mesta. :) se vidi, da je zadnji zadnji teden kampa, saj so otroci že čisto naveličani, nobenemu se ne da nič več, še v kantino se nažirat s sladkarijami ne! :o ....

SREDA 12.8.2015:
Končno smo se spet prebudili v čudovittoooo sončno jutro brez oblačka! Sicer smo spet potrebovale tisoč let, da smo se spokale...zdaj, ko ne rabimo več naspidirano dajati zgleda otrokom, si definitivno vzamemo več časa za vstajanje hihi po zajtrku sem se lotila pranja cunj...saj je že sreda in bo treba začet pakirat. :( seveda bom vse oprala na roke, ker ne mislim plačat 2,5$ za pralni stroj, ki opere slabše kot pa, če to narediš sam v koritu. Potem sem šibala na cirkus...ajajaj, kako bom pogrešala Annie in njene vedno nove trike...pa moje punce iz day campa – Effie in MaKayla...njuna babi je Ilisa in vodi Day camp. Zagotovo največja legenda v kampu! Ko sem ji povedala, da grem sama v Chicago se je tako razburila, da mi je ponudila, naj grem raje z njimi na družinske počitnice v North Carolino in kar ni odnehala s to ponudbo! Haha I wish, but my flights are booked!

Po kosilu sem se lotila sortiranja svojih stvari...pred pakiranjem moram absolutno najprej svoje zadeve spraviti na eno mesto,  ker so povsod haha nato sem nadaljevala s pranjem cunjic in se tako lepo zamotila za dobro urco in pol rest period-a. Popoldne sem bila spet leteča okoli, ker nisem vedela kaj naj počnem...s Chlo sva chillirali v day campu in depresirali haha kako imam vsak dan vedno bolj čuden občutek v trebuhu...čez dva dni že odhajamo...to me kar straši! :o dva meseca smo bili tako izolirani od zunanjega sveta, zdaj pa nas bodo kar zabrisali nazaj v realnost :(
Ker se je Irwin odločil, da bo danes delal obhode po kampu sva si s Chlo kar hitro našli zaposlitev...čeprav je še zgodaj, sva se lotili pospravljanja in sortiranja iger in igrač v day campu. Pred večerjo me je čakala standardna partija tenisa s Kenom in Jamesom. moram rečt, da sem precej vzljubila tenis tukaj!
Današnje večerne aktivnosti so bile košarka, tenis in nogomet. Dolgčas. Jaz sem se spet zagovorila z Aurickom in enimi tamalimi, potem smo se pa odločili, da bomo vsi igrali dvojice v tenisu. Haha čakal nas je predzadnji frej večer, zato smo šle na večerjo v 20 railroad, saj so bile punce zadnjič tako navdušene nad chicken wings-i, da so enostavno morale nazaj...potem je seveda sledil še gypsyjev piškot, ker brez tega pač ne gre več!
Po vrnitvi v kamp smo se okoli 1 ponoči s puncami odločile, da gremo ven na travnik pred hiške gledat utrinke...ker sva bili s Clodagho edini pokonci, sva na hitro zbudili še Denise in Anett, med tem ko se je Cordy samo obrnila, zagodrnjala in se prevalila nazaj...pa nič! :D ven smo si odnesle lahke otroške jogije in se smestile sredi travnika...prisežem, česa tako lepega še nisem doživela. Noč je bila popolnoma jasna, vse okoli temno, nad nami pa celo nebo zvezd. Utrinki so šibali iz vseh smeri, par je bilo tako neverjetno velikih in posebnih. Vem, da zvenim osladno ampak to je bil zagotovo eden najljubših momentov poletja...Bonding time with my girls!!


ČETRTEK 13.8.2015:
Ker smo včeraj pozno v noč gledale utrinke, smo danes še bolj s težavo ustale. Cordy je bila tako jezna, ker je nismo zbudile, čeprav smo jo prepričevale, da je le godrnjala in zaspala nazaj haha pa drugič! Pri zajtrku smo izvedele, da se moramo za zadnjo noč (v petek) preselit v Stokes 2 hiško (fantovski kamp), ker se v našo dekliško že naselijo novi uporabniki. WHAT?!?! Moje stvari so še vedno povsoood in nimam časa spakirat v enem dnevu, kaj šele Clodagh, ki potrebuje najmanj en teden, da sortira vse svoje stvari haha
Dopoldanski cirkus je spet minil v znamenju lire in novih bolečih trikov. Z Jewlz sva prepričali Annie, da se nam zvečer pridruži v mestu, saj je danes naš zadnji večer frej. :( Jeeeej! Pa pripeljala je še svojo tamalo, 8 mesecev staro Dylan...CUKEEER! We love babies! Ko sta se odpravili domov, me Dylan kar ni hotela spustiti in se me je oklenila okoli vratu, ko jo je Annie hotela posesti avto. *.* Oh well what can I do ;)
Ena od day camperk je nam trenerkam prinesla malo darilce...darilno kartico za Doughnut shoppe! AAAAAAAA!!! :D končno bova s Clodagho prišli do teh mini munckin krofkov!! :D
Pred kosilom sem spet chillirala v Day campu, kjer me je Ilisa še vedno prepričevala, da naj grem z njimi v North Carolino...povedala je Susan, da grem sama v Chicago... in KONČNO nekdo, ki je bil nad to idejo navdušen (Susan!), takoj je rekla, da bo kontaktirala svojo kolegico Margie, s katero se poznata še iz njunih “kamp” let, ki živi v Chicagu...bomo videli, kaj se iz tega skuha...no vsaj Ilisa je bila pomirjena! :)
Končno smo tudi dobili povrnjene stroške za prevoz do kampa...saj ne da je minilo že 8 in pol tednov od takrat haha no bolje pozno kot nikoli, 45$ vedno prav pride hihi po kosilu smo šibale nazaj v hiško pakirat. Anett in Denise sta bili že obe pripravljeni za preselitev! Jaz niti slučajno haha navile smo si muziko, plesale in prepevale...če bi nas kdo videl v element, bi zagotovo mislil, da se nam je do konca odpeljalo :D
Popoldne sem kot vsak dan ta teden malo šibala sem pa tja, igrala tenis z Nickom in klasika z Jamesom pred večerjo...tenis bom tako strenirala, da bom pravi profi, ko pridem domov! :D otroke so po večerji spokali na bowling, jaz pa sem končno imela nekaj časa, da sem prepričala Chlo, da si lahko prenesem njenih miljavžnt slik iz telefona. Še dobro, da smo imeli več kot 2 uri časa, ker je bil to cel projekt
Danes je Kenov zadnji večer z nami, saj jutri potuje v Nyc na teniški turnir in se vrne šele v nedeljo, ko nas ne bo več, tako, da se vsi, ki smo frej odpravljamo ven...še najbolj se veselim, da se nam pridružita tudi Annie in Aanisah! Torej, čakal nas je zadnji frej večer. :( odpravile smo se v Gypsija, kjer smo si privoščile še zadnji piškot...ali dva hihi in se zapletle v sentimentalen pogovor o celotni izkušnji...slaba izbira teme! :( Kasneje sta se nam pridružili Annie in Aanisah! Yaaaaay,  za njima še trenerji iz kampa in družba je bila popolna! Gypsy se je zgodaj zaprl, zato smo se premestili v The Well, kjer smo poslušale zgodbice o tem kako je Annie spoznala svojo ženo Jen in kako je Denise spoznala svojo punco Shylo...po tem definitivno ne verjamem nikomur, ki pravi, da romantika ne obstaja več! Večer je bil tako zabaven, da je minil prehitro in že smo se morali vrniti nazaj v kamp -.- ...najprej smo se prifočkali na recepciji, se za par minut vrnili v hiške, potem pa šmrc po temi in gozdu vseee naokoli in čim dlje stran od Irwinove hiše, na skrivaj v trenersko rezidenco...c'mon, don't judge, it was our last night off! Living on the edge! :D prišla sta še Aanisah in Gabe, tako, da smo se vsi nagužvali v Jamesovo sobo, kjer smo imeli poslovilno "zabavo" za Kena, ki odhaja jutri zgodaj zjutraj. Okoli 3 smo se punce vrnile nazaj v hiške..ker je Cordy spet prespala naše bunk druženje smo se odločile, da vseeno potrebujemo sliko z vsemi...tako, da smo naredile selfi s spečo Cordelio haha še malo smo ležale zunaj in gledale utrinke potem pa je bil res že čas za spanje!


PETEK 14.8.2015:
Zjutraj smo bile totalno povožene...ampak spanje je za šibke! Pri zajtrku nam je Caroline povedala, da se moramo še do kosila izselit v Stokes, ker se popoldne že novi vselijo v našo hiško...what?!?!?! takoj sem tekla dol pakirat in ugotovila, da imam stoookrat preveč stvari sabo haha ker sem bila tako zatopljena v sortiranje sem zamudila na zadnjo cirkuško uro...Poslovile smo se še od Annie...čeprav upam, da se nam zvečer pridruži še na bonfire night s s’mores-i.
Do kosila sem počakala pri Ilisi, ki me je zasliševala, kje bom prenočila v Nyc-ju...sem rekla, da še nisem ziher in da bom pogledala opcije. Haha dajala sem ji predloge, ona pa je ocenila, ali je področje primerno zame...nekako takole je zgledalo: D: “what do you think about this one..?” I: “no! Not ok!”, D: “and this one? It looks nice!” I: “absolutely not!”, D: “what about this?? :o?” I: “HELL NO!!”....po nekaj minutnem pregovarjanju ji podam predlog za nastanitev na Coney Island-u... I: “YES!! FABULOUS!, Take it! you are gonna have so much fun there, you have to do this and that and that...” Okej, ona že ve, če je živela tam hihi! ...Moje punce iz day campa so bile danes prilimane name...zadnji dan z njimi, jaz pa moram pakirat -.- damn! Še pred kosilom se mi je uspelo preselit na hirb v Stokes. Yaaaay! Success! Po kosilu pa KONČNO dobili še drugi del plače in celo organizirali so prevoz do mesta, da smo jih lahko šli vnovčit! Calvin nas je zapeljal do banke, me smo pa na hitro skočile še v Doughnut shoppe po munckin krofke! Hamahamahama!
Popoldne mi je Nick povedal, da je bil zjutraj poklican v pisarno k Irwinu...znašel se je v težavah, ker ga je eden od tenis trenerjev zatožil, da je bil včeraj po večerni uri v trenerski hiši (dvojno kršenje pravil...), tudi James, coach Chris in Ken so bili na pogovoru glede tega...a so nam puncam tako kavalirsko rešili riti, ko so rekli, da so bili tam sami in nihče drug iz našega kampa. *.* you got to love our guys!
Ker se day camp zaključi ob pol 5 popoldne, je bil kmalu čas, da se poslovimo od vseh naših malih otrok...Effie in MaKayla nas nista hotli spustit iz rok, babi Ilisa pa je bila tako vesela, da je končno zaključila z letošnjim kampom in da gre lahko na počitnice! Zagotovo bomo ostale v kontaktu z njimi! Pred večerjo sta se poslovila še Gabe in Aanisah...i’m gonna miss Aanisah so much! Chlo je bila tako žalostna, da je jokala....kaj bo šele jutri...



Končno smo se vse preselile v Stokes in popolnoma izpraznile hiško E 1&2, ki je bila naš dom preteklih 7 tednov. Seveda smo sentimentalno naredile tisoč slikic in video, preden smo se odpravile k jezeru na bonfire night...kot simbol zaključka naše poletne “romance” smo vse na enkrat v nebo spustile balonček z ameriško zastavo, ki se je od olimpijskih iger valjal po hiški....smoreeeees ob jezeru! In Annie z Dylan! :) joj upam, da ji uspe v bližnji prihodnosti prirediti veliko cirkuško poroko z Jen, saj je rekla, da me bo absolutno povabila! Wohooo haha



Zvečer nas je čakal še zadnji OD večer. Danes sem bila prvič (in zadnjič) v kantini, kjer sem stregla sladoledke in sladkarije...boringggg! Od Jamesa in Chrisa sem izvedela, da po zaključku OD-ja ne bo nič partyja, ker so v trenersko hišo naselili že druge ljudi pa še Caroline in Irwin imata namen hodit povsod okoli ponoči. -.- ostali, ki so imeli frej večer so se vrnili v kamp tako opiti, da je bilo smešno :D nihče sicer ni šel proti trenerski hiši, so se pa nekaj časa na skrivaj zadrževali v field house...mi smo lepo ostali na “hribu” in se zabavali po svoje v hiški! Stephen je zadnjo noč preživel v zdravniški sobi, saj ga je mešanica pokajenih zelišč in alkohola popolnoma iztirila hahahaha smartass!
Mislim, da danes nihče ne bo dobro spal...no, vsaj jaz vem, da ne bom.

SOBOTA 15.8.2015:
Še zadnjič nas je zjutraj prebudil “good morning, rise and shine, breakfast in 15 minutes!”, sicer ni bila Caroline, je bil pa Calvin. Poskakale smo iz postelj, se uštimale in šibale na zajtrk. Nisem imela nobenega apetita, imela sem slabe "metuljčke" v trebuhu in čutila se je napetost v zraku. Še vedno nismo bili prepričani, kako bomo prišli do mesta in do odhodnih točk za potovanja naprej...iz recepcije smo pobrali svoje dokumente in denar, ter pripravili kufrčke za odhod. Potem smo samo še čakali...ko je prišel čas za slovo, smo bolj kot ne vsi jokali. Čeprav se s Chlo vidiva čez en teden in oktobra v Londonu sva obe tulili, kot, da je to zadnjič! :$ prva skupina odhajajočih counselorjev smo se spokali na bus in Calvin nas je odpeljal proti mestu...vsi smo s solznimi očmi strmeli skozi okno, ko smo se še zadnjič peljali po cesti iz kampa...še zadnjič pogledovali proti igriščem, travnikom, hiškam, ki so nam služili kot dom zadnjih 9 tednov...če si se še tako trudil zadržati solze, ti to ni uspelo. Odšli smo iz varnega zavetja kampa nazaj v realnost. Kljub vsem negativnim podrobnostim, nad katerimi smo se pritoževali vsak teden, bo to za vedno ostal naš najljubši skupni dom, far away from home.
Calvin je najprej odložil dekleta pri banki, da so šle vnovčit svoje čeke...nato pa se odpeljal, da bo doložil še nas...nisem se niti zavedla, da se ne bom mogla posloviti od Jewlz, saj se je Calvin samo odpeljal. Tako sva si le pomahali v slovo...morda je bilo tako najbolje, saj bi drugače tako tulila, da bi verjetno zamudila bus :( ...takoj za tem smo rekle adijo še Denise, Cordy in Allison. Denise je bila vedno glasna, kako ona pa ne bo jokala! Allison pa prav tako! Jokici! Pa obe sta vedeli, da če vidmi druge ljudi jokat, da bom še sama cvilila :(  Tesni objemčki in spodbudne besede za naprej, slovo od fantov na busu in že so se odpeljali naprej. Komaj čakam, da se s puncami vidimo oktobra!!!!
Pri McDonaldsu smo z Aisling in Elin počakale na bus...presenetil nas je še Nick, ki je kamp zapustil že zgodaj zjutraj, pa sem mislila, da se ne bom poslovila od njega. Je rekel, da se lahko kadar koli oglasim pri njemu na Jamajki! :)
Bus nas je odpeljal proti Lee outletu, kjer smo se srečale z Anette in Gregom in se skupaj podali na pot proti Bostonu.........to pa je že druga zgodba. :)


Za zaključek naj povem, da je bila prijava na kamp najboljša odločitev in celotno poletje najlepša izkušnja mojega življenja. Imeli smo vzpone in padce, se skupaj veselili in skupaj jokali, postali smo ena velika mednarodna družina, ki bo ostala v mojem srcu za vedno. Ne morem vam povedati, kako močno te zaznamuje takšna izkušnja in te v vseh pogledih naredi močnejšega, bolj samostojnega. Kljub temu da je slovo vedno težko, sem prepričana, da se bomo z večino spet videli. Že zdaj jih pogrešam in vem, da bo ta občutek, ko se čez deset dni vrnem domov še močnejši, vendar sem hvaležna za čisto vsak trenutek, ki sem ga preživela v kampu. Le s težka sprejemam dejstvo, da je vsega konec in vem, da bom potrebovala čas, da se privadim nazaj na realnost.
Vsem, ki razmišljate in ste v dilemi ali se prijaviti ali ne toplo priporočam, da nehate razmišljati, stopite iz cone udobja in naredite korak naprej proti najboljšemu poletju vašega življenja (če koga zanima še kaj več kot sem opisovala v svojih tedenskih blogih pa naj ne omahuje in me brez problema vpraša ;))

You all have been amazing, thank you for everything you have done for me and thank you for showing me what all this world has to offer. SHINE SQUAD FOR EVER! <3 :)


<3 GOODBYE CAMP, GOODBYE KSA. <3



*D*

Ni komentarjev:

Objavite komentar