ponedeljek, 27. november 2017

Sun's out, guns out! :D

No pa je prišel čas, ko si (ŽE ZDEJ!!!) na moment želim tistega hladnega vetrčka, ki smo ga bli deležni še pred dvema tednoma (ko sm okol hodila v dolgih rokavih!). Sej bi rekla, da se počas poslavljamo od pomladi in lezemo proti poletju, pa bi se grdo zlagala...kaj počas, iz dans na jutr je začelo sekat, temperature pa tut tam do 30, dnevno! :) pa se raj ne bom preveč pritoževala, da se ne bo današnje deževje predolgo zadržalo.
Spet je za mano eno ekstra pester teden. Ful sem se veselila prvega pravega delovnega dne v novi službi (več o tem kasneje), ampak, ker sem začela šele v četrtek, sem mogla izkoristit te tri dni za izlete in raziskovanje. Čeprov sm v Sydneju že skoraj dva mesca in sm vidla že kr precejšen del mesta, še vedno nism odkljukala vseh predlogov na mojem seznamu “must see”. Tako da sm se kr prec v pondelk odpravla na pohod proti Centennial parku (prbl. 45min hoje od doma). Park je gigantski, mislm, da majo ene tri jahalne šole, kjer se lahko zmeniš za jahalni obhod po parku – sm hotla, pa je 90$ za eno uro...pfffff tok si pa ne želim haha ljudje tukej športajo, igrajo kriket, poležavajo na travci...res krasen park in možnosti za zabavo je neskončno. Sam pazt se moraš črnih labodov (al karkoli že je ta žival) haha don’t make eye contact and if they start staring at you....run hahah ....oh the things you do for a photo :D (ne ni me napadu labod, ni pa blo daleč do tega). Iz svojega seznama sem odljukala še Paddington, področje mesta, kjer se nahajajo luštne barvite vrstne hiše, ki skupaj sestavljajo Paddington market. Po kakšnih 5 urah hoje, se končno spet smestim doma.
Ahh če že ne telovadm, pa vsaj hodim velik! BUT I NEED TO START WORKING OUT AGAIN! seriously. Starting tomorrow! No itak me je  čakal en dober treking po nacionalnem parku Ku-Ring-Gai Chase v Palm Beachu – del severnih plaž (northern beaches) v predmestju Sydney-a kamor sva odpeketali s Helen. Vožnje z busom je blo glih za ene slabe dve urci, ki sta mimili ko bi reku keks, sploh, ker nikakor nisva mogle nehat zijat skoz okno in opazujovat krajev, plaž in razgledov mimo katerih smo se peljali. V Palm Beachu sva se takoj presedljali na ladjico, ki naju je peljala čez zaliv do Nacionalnega parka. Izstopili sva v kampu, edinem področju parka, kjer je dovoljeno kampiranje...takoj v prvih treh minutah sva že pobirali čeljust iz tal, ko sva zagledali divje wallabije, ki so se prosto po Prešernu šetkali okol. Amm what?? ...pa se je zgodba s črnimi labodi od pondelka ponovila haha sam čakaš, kdaj boš stopu preblizu, da te bo brcnu :D vse za dobro fotko (da na konc ugotoviš, da itak sploh ni dobra -.-).

Po obhodu okoli kampa se zaveva, da sva v RAJU! Zalivčki, peščene plažice, gozd...imaš filing k da si nekje na Tajski ne pa v OZ! Odločile sva se za eno ne preveč zahtevno traso trekinga. Preučile zemljevid poti in pičile v HRIB. Sm rekla, da začnem telovadt :D sonce se je prikazalo glih, ko sva stopile iz sence dreves. Matr. Ljudje se ne hecajo, ko pravjo, da je avstralsko sonce another level! Po kakšni uri hoje (na uč ocenjujem haha) se znajdeva na NORI razgledni točki na eno od plaž v parku. Če bi slike povedale miljon besed, to še vedno ne bi blo niti približno dovolj za opis kulise, ki jo vidiš na lastne oči. Vzame ti sapo. Zares.

V takih momentih me še vedno čist šokira dejstvo, da sem v Avstraliji...še kr ne morm vrjet. Po dolgi pavzi za fotošuting se končno odpraviva po poti naprej, dol do plaže...sam k je poti kr na enkrat zmankal in sva se ustavle pred skalami, šavjem, če bi šle še kam dlje naprej pa vrjetno tut koncem klifa...zato sva se rajš obrnile in pičile nazaj po isti poti proti začetni točki. Na sred poti naju je presenetu real life divji kuščar, tak precej dobre velikosti – welcome to the real Straya haha. Pa nisva ble čist zihr (še zmer nism) al so napadalni al ne, al skočjo nate, al te pojejo, al te ugriznejo, al te odnesejo u svoj brlog, al bo teku za tabo, če boš švignu mim...pa sva zato kr ostale na varni razdalji za njim in je pač on narekvau (ekstra počasen) tempo. Vsake tok časa je skrenu s poti, k da naju je mal hecov, nakonc je pa le odhlačal v šavje na desno med tem ko sva jo me ucrvle v levo. Po hitrem postopku. Sej pol sva srečale še enga pol manjšega, pa sva reskirala in šibnle mim, itak se nama je mudilo na ladjico...a veeeš :D

sonce je pripekalo, vroče je blo za znort, švic je kr teku od naju. Mmmmm ni se za hecat, morš bit kr previden, da te ne zažge k picka na žaru.
Na ladjici sva se mal odpočile od dolgega pohoda. Sej ne vem kaj naju je bol zmatralo – vročina, hoja, Lakota, sonce, al pa vse skup. Ko sva prišle nazaj v Palm Beach, naju je presenetlo dejstvo, da prvič: v celem mestu majo glih tri place kamor greš lahko jest in drugič, eden od njih je bil odprt pa še to na drugem koncu mesta. Ni nama preostalo druzga kot da za kosilo jeva pomfri iz kioska na plaži. Pa tako sva si želele enga dobrga hladnega smoothija. -.- za konec dneva naju je čakal še vzpon na hrib s svetilnikom, ki je najbolj znana razgledna točka po kateri slovi Palm Beach. Aja slovi tut po tem, da je tam snemana najbolj priljubljena avstralska TV serija Home and Away, k jo snemajo že skor  30 let....in seveda sva vidle celo cast and crew na delu, ko so snemali. Škoda, da se mi sanja ne o čem se gre serija. Se bom mogla mal izobrazt v tej smeri, da se bom pol lahko hvalila haha

V torek zvečer sm kr na vrat na nos še bookirala Whale watching cruise za sredo zjutrej v upanju, da bom kljub koncu sezone selitve kitov še uspela vidt kakšnega. No najprej so nam v sredo zjutrej poslal mail, da je jutranji cruise odpovedan zarad dežja in da v tem primeru dobimo povračilo denarja ali prebookiramo na popoldansko odpravo. Valda nism upoštevala znakov vesolja in sm rajš prebookirala na popoldne....aaaa, priložnost zamujena, ne vrne se nobena tko kot se ne bo vrnilo mojih 92$, k sm jih dobesedno vrgla v tasmansko morje. Aaaaah ja, ima se, može se...?? Vidl nismo niti pitčev, k ponavad letajo okol, al pa delfinov k se tut velikrat zadržujejo tle, kaaaaaj šele kitov. Jao, I should’ve just requested a refund. Na konc dneva pa še pogruntam, da me je sonce tok zapalilo po faci o šit haha koza, nism uzela kreme za sončenje, ker je blo itak oblačno. Wtf. #paradajzek.
Evo pa je bil po hitrem postopku že četrtek, sploh ne morm verjet kako hitr se obračajo dnevi tle. Megan sem obvestila, da sem dobila novo službo in da bom žal mogla zapustit Proteini ekipco. Kakšno srečo mam, da mam tako razumevajočo šefico, ki je hvaležna že za to, da je nism pustila na cedilu in bom še vseen oddelala zadnji vikend. Meanwhile, nova služba je pa ZAKOOOON!!!! Oddelala sem dva šihta – jutranji (6:30-15:00) in popoldanski (12-19). Absolutno obožujem delo tam, vse je velik bolj organizirano kot v Proteiniju, velik večje in velik bolj profesionalno, if I may say. Pa ne, da Proteini ni tak, sam res majo premal placa! Tukej pa – sej se dela, ko je lunc rush hour smo k kure brez glave, ampak je vse lažje, ker si zadolžen samo za stvari za pultom in ne rabiš skrbet kdo hrano odnaša in kam...ti sam flikneš na krožnik pa čao. Ekipca je super, vsi so ful prjazni, šefica je carica in ful skulirana tako da res, spet se mi je čist usralo s tole službo. Da ne omenjam kako dobro hrano majo...ko si novinec, lahko poskusiš vse iz menija za kosila (kasnej sam cenejše stvari haha) in uživaš v svoji pavzi. Noro. Poleg tega pa na konc dneva kar ostane in ni več ok za prodajo naslendji dan, lahko odneseš domo...and I mean....that’s a loooooot of food man!! V petek zvečer sm nahranila vse cimre (glej slike spodaj). Jebemtiš, sej sploh ne bom več rabila v trgovino hodt! How cool is that!

Zadnji vikend v Proteiniju pa tut ni minil brez gužve, tokrat se mi zdi, da smo se pa res nadelale tako v soboto kot v nedeljo! Očitno, ko se začne tako vreme zunej folk kr ponori in vse kar delajo je sam to, da hodjo na brunch vsak dan vn jest haha again – ima se, može se! Za good bye sm v nedeljo razbila še kozarc za smoothie in vrgla po tleh deskice za krožnike gor položit. OOOPAAA!
Zelo sem hvaležna za tole izkušnjo in kar mal sm žalostna, da zapuščam svoj prvooooo službo, ki sem jo dobila v Sydneyu. Ne morm vrjet, da sem v dveh mescih tukej zamenjala več služb kot kadarkoli prej v celem življenju hahaha werk,werk,werk :D glih tko ne morm vrjet kolk sm odnesla od tele službe, kolk sm se naučila, strenirala (zdej že pobiram naročila brez, da si zapisujem na listek, ha, kaj pa to! :D), kolk sm pridobila na samozavesti v interakciji z ljudmi in tisoč drugih zadev...še najbol sm pa hvaležna Megan, ker mi je dala priložnost, kljub temu, da na moje cv-ju ni blo nič kar bi blo vsaj podobno delu v kafiču – no zdej pa je, and I couldn’t be happier I had this job! Ampak zdej je čas za nove zmage in mislm, da bom v BWF dobila še več priložnosti za osebnostno rast in razvoj. LET’S DO THIS!!!

Kmalu z vami delim še prispevek o Avstralcih in življenju tukaj...skozi moje oči. That should be pretty interesting so make sure you don’t miss out! ;)
...do takrat pa – in a while crocodile!! :*

p.s. še nisi prebral mojega zadnjega posta...no worries, klikni tukaj! :)